Πέμπτη 27 Μαρτίου 2008

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΞΟΡΜΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙ

7/2/08 ξεκινήσαμε για το μαγευτικό Παρανέστι αφήνοντας τους όλους τους άλλους πίσω να κάνουν μάθημα. Στις 9.30 αφού μαζευτήκαμε όλοι και ακούσαμε ένα τελευταίο κήρυγμα από τον κ. Χατζόπουλο ξεκινήσαμε με το τραίνο. Φτάνοντας στο μαγευτικό Παρανέστι μας υποδέχτηκαν οι κυρίες Ρία και Ζωή. ....

Αφήσαμε τις αποσκευές μας στο σταθμό και σουλατσάραμε στο χωριό μέχρι να έρθει η ώρα να πάμε στον οικισμό. Κατεβαίνοντας από το λεωφορείο μείναμε έκπληκτοι με τα σπιτάκια και με την γεμάτη πράσινο περιοχή που θύμιζε μικρό χωριό. Έπειτα, αφού ξεκουραστήκαμε πήγαμε στο μουσείο φυσικής ιστορίας όπου γνωριστήκαμε, χωριστήκαμε σε ομάδες και κάναμε κάποιες δραστηριότητες. Η εύνοια της μιας ομάδας και ο παραγκωνισμός της άλλης από τις κυρίες Ρία και Ζωή δεν άργησε να έρθει. Το βράδυ πήγαμε σε μια ταβέρνα όπου με λίγη μουσική και λίγο κρασί οι κορασίδες ξεσάλωσαν. Μετά την ταβέρνα το γλέντι συνεχίστηκε στον οικισμό.
Την επόμενη μέρα μετά από ένα χορταστικό πρωινό πήγαμε να μάθουμε για τις πηγές ενέργειας. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το περίφημο φράγμα του Παρανεστίου όπου ένας υπεύθυνος μας έλυσε όσες απορίες είχαμε για τη λειτουργία του.
Μετά είδαμε το φράγμα από κοντά και κατεβήκαμε στο εργοστάσιο όπου είδαμε τις γεννήτριες για την παραγωγή ενέργειας.
Έπειτα, μετά από το μεσημεριανό, παρουσιάσαμε ομαδικές εργασίες με θέμα τα θετικά και τα αρνητικά του φράγματος. Η μέρα τελείωσε με ξέφρενη διασκέδαση στο “night club” Καταφύγιο! Το επόμενο πρωί σηκωθήκαμε με μισή καρδιά ξέροντας ότι είναι η ώρα να φύγουμε από τον οικισμό (αργήσαμε να ξυπνήσουμε). Πήγαμε πορεία στο Νέστο και τον είδαμε από κοντά. Μάθαμε επίσης για την χλωρίδα και την πανίδα γύρω του. Στη συνέχεια μαζευτήκαμε για την τελική μας εργασία, που ήταν μια ομαδική ζωγραφιά γεμάτη με τις εντυπώσεις μας.
Τέλος επιβιβαστήκαμε στο τρένο και φύγαμε από το Παρανέστι. Καθώς απόμακρυνόμασταν θυμηθήκαμε όλες τις στιγμές που περάσαμε εκεί, τη φλυαρία της κυρίας Καραμέλας και τις τεράστιες πίτσες. Από ότι βλέπετε, κύριοι καθηγητές, ανυπομονούμε για την 5ήμερη!!!

Παναγιώτης Κεραμεύς Νίκος Παχούμης

Ανώνυμος είπε...

Ως συμμετέχων επικυρώνω ότι αναφέρουν οι φίλοι μου στο άρθρο καθώς επίσης και την φανταστική εμπειρία που είχα μαζί τους. Το μόνο που λείπει από το άρθρο είναι η κ. Χατζηγιαννάκη και ο κ. "κομάντο" Στεφανίδης που συνέβαλαν στην εκδρομή.

Ξάδερφος Αρθρογράφου

i ekdromi auti itan mia monadiki empeiria gia emas.pote 3 meres den mou fanikan toso omorfes kai gemates.to paranesti exei aperigrapti omorfia kai se sundiasmo kai me tin kali parea pou eixame to kefi mas apogeiwthike.ena megalo i mallon ena terastio euxaristw ston kurio stefanidi pou itan dipla mas san filos kai oxi san kathigitis alla kai ston kurio antwni pou einai enas ekseretikos anthrwpos.an kai pistevw sto "ta kalutero erxontai" eimai sigouri pws ekdromi san k autin den tha ksanaginei.isws alloi na min mporoun na katalavoun giati orismenoi apo emas exoume "ksetrelathei" me to paranesti, mou ftanei omws pou to noiwthw egw-kai to noiwthw entona